Tuesday 13 November 2012

Min interesse for scrapbooking


Velkommen til min nye blog. Jeg har interesseret mig for scrapbooking de sidste 3-4 år og er gået lidt til og fra. Nu, hvor jeg imidlertid ikke laver bamser mere og ikke deltager i udstillinger, kan jeg bruge meget mere tid på denne dejlige hobby. Jeg kan godt lide at eksperimentere og prøve nye teknikker. Det er det, der gør det hele så spændende. Jeg gør mig mange tanker omkring scrapbooking og forestiller mig, at jeg vil bruge andre billeder end lige børn og børnebørn hen ad vejen. Jeg kan godt lide den lidt gammeldags, pyntede stil; men faktisk kan jeg også godt finde på at lave noget helt enkelt.



Jeg har fundet nogle "gamle" billeder frem, og jeg bruger faktisk originalerne. Det er billeder, der har ligget løst i gamle albums, fordi limen er tørret helt ud, og der er aldrig nogen, der kigger i disse albums, fordi det simpelthen er for træls med disse løse billeder.




No comments:

Post a Comment