Saturday 16 February 2013

New LO's and cards

Det er længe siden, jeg sidst  har skrevet på min blog. Det er ikke fordi, jeg har ligget på den lade side. Jeg har bare ikke rigtig tænkt på det; men nu får jeg lyst igen.

It has been a long time since I made an entry on my blog. I have not been lazy, but just didn't think about it. However, now I feel like posting again.

De følgende LO'er er 12x12":

The following LO's are 12x12 inches:






Her kommer så nogle 8x8", hvilket jeg synes er hyggeligt at lave engang imellem.

Here are some 8x8 inches which I think are fun to make in between the large ones.

 


Jeg har aldrig rigtig lavet kort tidligere, men faktisk er det også sjovt. Jeg er startet op ganske enkelt:

I never made cards before but I do think that this also is fun. I have started with some very simple designs.


God weekend til alle.

Have a nice weekend.

No comments:

Post a Comment