Tuesday 4 December 2012

Julekort

Normalt laver jeg ikke kort, men jeg fik lyst til at lave dette taske-kort i julepapir. Jeg har brugt papir fra Inkido "Christmas Elegance"-serien. Jeg har holdt mig til det  helt enkle.


Jeg har tidligere lavet kortet til et bryllup, hvor det så således ud:



Det er rigtig fint, men folk kan bare ikke finde ud af at lukke det igen.

Nu siger jeg, at jeg ikke laver kort; men jeg skal på kursus fredag den 7. dec., hvor der bliver undervist i at lave julekort - og jeg glæder mig virkeligt :-)

4 comments:

  1. Rigtig sødt taskekort du har lavet og yderst anvendeligt til mange ting.

    ReplyDelete
  2. Rigtigt fint taskekort du har fået lavet.

    ReplyDelete
  3. Tak, tak. Det er en rigtig sød model. Beskrivelsen findes på http://Kristineskort.blogspot.com

    ReplyDelete